[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Sisustus Camomillen verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.12.2012 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Sisustus Camomille Oy, y-tunnus 2325260-6. Myymme tuotteita yrityksille, yhteisöille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta http://camomille.fikauppa/ ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
* viitenumeron
* pankkitilinumeromme
* laskun loppusumman

Sivuillamme olevan tilausseurannan kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön sähköpostiosoitetta ja tilausnumeroa vastaan.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, SPankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n maksujärjestelmän kautta.

Checkout Finland Oy
PL 322
33101 TAMPERE

Puh. 0800 552 010
www.checkout.fi

Y-tunnus: 2196606-6

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen tilaus käsitellään 1-3 arkipäivän sisällä maksun vastaanottamisesta. Tuotekohtaisesti poikkeavista toimitusajoista ja -tavoista kerrotaan tuotteen infosivulla; muista toimitusaikoihin liittyvistä satunnaisista muutoksista tiedotamme etusivun ”Ajankohtaista”-osassa.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut ostoskorin yhteenvetosivulta. Toimitamme tilaukset Matkahuollon toimipisteisiin ja noutopisteisiin (K-Marketit) sekä Matkahuollon asiamiehille ja terminaaleihin. Kun verkkokaupan ”Tilausseuranta” -toiminto ilmoittaa tilauksen olevan lähetetty, voit seurata toimituksen etenemistä Matkahuollon pakettipalvelusta. Lisätietoja saat osoitteesta http://www.matkahuolto.fi/

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

* asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
* pankkitilinumerosi
* sekä kopio Sisustus Camomillen tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Sisustus Camomille Oy
Runeberginkatu 35
00100  Helsinki

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen shop@camomille.fi tai postitse ylläolevaan osoitteeseen. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Matkahuollolle.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Sisustus Camomille käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti, eikä niitä luovuteta kolmannen osapuolen käyttöön mihinkään tarkoitukseen.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]